Fun&Fit od Kelna do Šangaja

U jednom od prošlih tekstova, u kojima smo vas izvestili o uspešnim nastupima na sajmovima u Dubaiju i Amsterdamu, najavili smo širenje naše filozofije na nove lokacije i kontinente. Sa velikim zadovoljstvom možemo da se pohvalimo da smo to i učinili, gostujući na renomiranim sajmovima u Evropi i Aziji.

Naša kompanija je prvo učestvovala na sajmu Anuga u Kelnu, od 7. do 11. oktobra. Sajam Anuga, odnosno „Međunarodni sajam prehrambene industrije” važi za jedan od najvećih međunarodnih sajmova iz oblasti prehrambene industrije na svetu, koji se svake druge godine održava u ovom nemačkom gradu. Sajam okuplja preko 8.000 izlagača iz više od 100 zemalja, dok ga poseti više od 170.000 stručnih posetilaca iz 200 država.

Nakon toga, posetili smo Daleki istok, odnosno Šangaj. Od 5. do 11. novembra, The Fun&Fit Company bila je izlagač na kineskom međunarodnom sajmu „China International Import EXPO – CIIE”. Radi se o jednom od najvećih sajmova u Kini na kome izlaže više od 140 zemalja. Naš tim, ali i drugi srpski privrednici, imali su priliku da se povežu sa kineskim uvoznicima i distributerima, ali i da se upoznaju sa novim svetskim trendovima. Cilj ove manifestacije je da se podstakne uvoz strane robe i usluga u Kinu, a u skladu sa nastojanjem Kine da promoviše globalizaciju i otvorenost tržišta. Organizatori sajma su Vlada Narodne Republike Kine i Kineski međunarodni uvozno-izvozni biro (China International Import Expo Bureau).

Direktor naše kompanije Ljubomir Babić i Mladen Tomić, saradnik u prodaji za eksportna tržišta Nemačke i Kine, bili su prisutni na oba događaja. Na sajmu u Kelnu, imali su pojačanje. Pridružile su im se direktorka proizvodnje i nabavke Marijane Mirković, direktorka marketinga Aleksandra Milačić Jelače i Tamara Antonić iz sektora nabavke.

Međunarodni sajmovi imaju izuzetnu važnost, jer na njima imamo priliku da predstavimo svoj celokupan portfolio stranim tržištima. Oba pomenuta sajma su veoma posećena od strane ljudi iz prehrambene industrije, što nam daje sjajnu priliku da ostvarimo kontakte sa ljudima koji dolaze iz različitih krajeva sveta i ostvarujemo različite vrste dogovora i saradnji – čak i da ugovaramo izvoz naših proizvoda i na neka druga tržišta.

Kao izlagač, imali smo priliku ne samo da predstavimo svoj celokupan portfolio, već i da prezentujemo našu misiju, viziju i želju za daljom ekspanzijom na strana tržišta. Sa ovako snažnim i sposobnim timom koji nas je predstavljao, nemamo ni najmanju sumnju da smo u tome bili veoma uspešni!