Kažu da je za dobre stvari u životu, kao i u poslu potrebno da pokažemo hrabrost, kreativnost i izađemo van granica komfora. Upravo su sve ovo glavni sastojci naše višestruko nagrađivane kampanje „Bukvalno za kikiriki“.
Kada smo pre nešto više od godinu dana seli sa našim saradnicima iz agencija Why Not. i New Startegy, šaljivo smo konstatovali da sada radimo za kikiriki bukvalno. Šala se veoma brzo pretvorila u brainstorm, a iz tog brainstorma je nastala sada već čuvena poruka koja je preplavila društvene mreže i bilborde u Beogradu „Potrebna osoba koja će da radi za kikiriki. Bukvalno.“ Hrabra i kreativna komunikacija je oduševila sve, a kampanja za naš brend Jumbo je bila, pa Jumbo kako drugačije. 😊
A kakva je to Jumbo kampanja? To je kampanja koju u roku od dve nedelje podele skoro svi influenseri, o kojoj priča ceo grad, dosegne reach od skoro dva miliona, učini da se ljudi sa širokim osmehom na licu prijave za svoj „drimdžob“ i osvoji pregršt nagrada.
Kada smo kod nagrada moramo napomenuti da je kampanja „Bukvalno za kikiriki“ osvojila dva zlata u kategorijama Media i Employer Branding na KAKTUS Festivalu, zlato i bronzu u kategorijama OOH Campaign i Online marketing campaign na čuvenom UEPS-u i zlato u kategoriji Employer Branding na nezaboravnom Mixx Awards-u. Međutim, tu nije kraj, Jumbo ne bi bio Jumbo, a da nije porastao van granica Srbije i osvojio ceo Balkan, a dokaz toga su tri zlata na prestižnom Balcannes festivalu održanom u Rovinju. Osvojili smo zlato u Food Category, u kategoriji Corporate Communications, a kao kikiriki na vrhu naše Fun&Fit priče stigla je i nagrada za NAJBOLJEG OGLAŠIVAČA GODINE! 🥳 🥳 🥳
Kreativnost, hrabrost, posvećenost i vera u ideju je ono što je učinilo da naš Jumbo postane prepoznatljiv i van granica Srbije. Veoma smo zadovoljni postignutim, ali ne slavimo, već planiramo da naš Jumbo osvoji i ostatak Evrope. Znamo, zvuči preambiciozno, ali ništa nije teško kada imaš Jumbo rešenje. Bukvalno. 😉